Kaki Online kaki Online: Diariku: Kejadian Semalam

jom terjah entry minggu Ini

Wednesday 5 September 2012

Diariku: Kejadian Semalam


sorry lah lame tak update so blog nie memang berhabuk sangat today aku
akan update mengenai kejadian semalam yang menimpa diriku
apa yang pasti semuanya terjadi kerana dugaan dan rintangan dalam
hidup aku selama nie yang aku harus tempuhi selama aku
masih bernyawa di atas muka bumi Allah ini..
Bermulanya aku keluar dengan scha dan kawan ku detik 
hitam yang menimpa diriku ialah sebelum pulang daripada MCD pada jam
11.50 kitaorang bertolak balik dari MCD aku ingat lagi 
apa yang aku perkatakan kepada si dia iaitu ''maafkanlah sayang sebelum
terjadi apa apa malam ni pleasee'' inilah perkataan yg aku ungkapkan sebelum
aku rebah dihadapan rumah si dia dan selepas itulah aku tidak sedarkan diri
sehingga lah aku sampai tepat 12.30am 9/5/2012 pada itulah dia ceritakan 
apa yang terjadi terhadap diriku ini... Air mata scha mengalir ketika aku mula 
rebah di hadapan rumahnya itu semalam tepat pukul 12.00 am detik-
detik cemas yang berlaku ialah dia mengusung aku kedalam rumah
dan mengusap air untuk menyedarkan diriku dan sambil mengalirkan
air mata masa dia cerita time ini aku pon sedih dalam gembira sebab
dia menangis kerana aku dan apa yang terjadi pada aku malam itu
aku berasa sangatlah happy selepas itu dia juga ada bergurau
dengan aku dia cakap "kalau nak pengsan masuklah rumah dan
kenapa awak pengsan tolonglah jangan pengsan dah selepas ini"..
aku pon happy setelah apa yang terjadi pada diriku pada malam itu sangatlah
bermakna dan aku akan ingat sampai ke akhir hayatku..
btw thanks dear Norsyahrain Shoib i will love you until im died....

p/s hargailah kasih sayang seseorang itu selagi ianya bernafas...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

 
Copyright © . All Right Reserved by Mohd Syawal