Kaki Online kaki Online: Coretan IdupKu Cinta

jom terjah entry minggu Ini

Saturday 23 June 2012

Coretan IdupKu Cinta



Kadang-kadang Allah pertemukan kita dgn org yg slah dan tidak ssuai dgn kita kan?Aku syg gler dekat norsyahrain ttpi sikap kami byak persamaan hnya sikit klainan ttpi sdkit klainan itu lah yg buat kami rjin bertengkar dan gdoh sdgkn perkara yg kami buat hnyalah kcil Cuma disebbkn  persahaman kmi lah yg buat ak dgn dy asyik gdoh ta tntu sebb hmm.. sriusly ak stia,syg dn trma dy ikhls seadanya hanya Allah yg mgthui sglanya ap isi hti aku nie.. hmm tp rmbut sma hitam sikap lain kn? Ak ta leyh lpkan dy lgsg wlpon kami hnya cuti 2 hari then dy blik umh dy aku rsa lain sgt sdgkn dy taw at apa pons kat aku…. Myb disebbkn ak terllu syg at dy lah ak ttlu dy sgt2.. Ya Allah bglah pluag dn ruag utk sy berubh utk mjd lbih baik amin…semoga Allah bg hbgan kami nie kekal dn bhgia walpon tpksa hdpi dgaan dn cbran mmglh lmrah khdupn mmg byk hlgan yg prlu kita hdpi kn? Insyallah ak kuat hdpi smua nie ….. kerna sknk ak daa mla bljr bersbr dn sbr dgn lbih lg utk mgelk pkra yg tdk diingni blku sprti gdo dn sbgainya lah ak dah mla dpt kwal dri ak yg ta sbr dn cpt mra mkin kurglh alhdunillah berkt dgn ksbrn aku nie…thanks Allah smuanya smkin baik dn mkin ddik dri aku nie agr lbih sbr hdpi smuanya.. tapi knpa ea Allah sllu uji hmbnya? Sebb dy nak kita bljr bnda baik dn cba pbaiki kita kn? Ak sbr hdpi smua nie krna ak sgt mcntai norsyahrain stlus hti aku.. hnya Allah twu krna bg ak ain terbaik dn pnah pmpuan knal smunya different lah yg ad pd ain lbih baik drp pmpuan yg pnah aku knal sblum nie kmi sllu gdo krna msig2 ad ego dn keinginn utk dipjuk tp disebbkn pgai kmi byak prsmaan so tme mjok ak lah tpksa mglh bcuse iloveu ain ….lg 1 sblum brkhir smuanya ak nie mmg seorg sikap kuat jelezs means cmbru thap gban hahaha plik kan? Tp korg twu kn cmbru mksodnya syg kn? So ak kuat cmbru pons ta slah ann? Huhu hope2 aku updte blog nie ad org jwb soaln ak yg ta sbrapa nie …Finally,  Okeyh daa pjg lbar ak type nie just na share utk blogger dn pmbca stia blog ak thanks…

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Mohd Syawal